نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2899
-
الف
+

«شقایق دهقان»: قرار نبود من خانم شیرزاد باشم

«شقایق دهقان» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از بهترین نقش خود، سخن گفت.

به گزارش آی‌ فیلم 2، «شقایق دهقان» بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از بهترین نقش خود، سخن گفت.

وی در پیوند با بهترین نقشی که تا به حال ایفا کرده اظهار داشت: می دانم که نقش خانم شیرزاد در سریال «ساختمان پزشکان» در این سال ها از همه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است اما اگر بخواهم خودم بهترین نقش را انتخاب کنم، کرکتری را که در سریال «دزد و پلیس» داشتم بسیار دوست دارم.

وی در مورد کارگردان مورد علاقه اش که با او کار کرده است، گفت: همه کارگردان ها خوب بودند اما اگر بخواهم بگویم این سبک کمیدی را که من کار می کنم از که آموختم باید نام «مهران مدیری» را بیاورم. 

بازیگر «ساختمان پزشکان» در پیوند با کم کاری در سینما اظهار کرد: سال ۷۹ با فلم «زیر نور ماه» ساخته «رضا میرکریمی» در سینماها حضور داشتم و نقش سختی هم داشتم اما بعد از آن، آنقدر سریال های نود شبی و طولانی کار می کردم که نه تنها وقتی برای سینما برایم نمی ماند، بلکه تهیه کنندگان سینما هم معمولا بازیگرانی که در تلویزیون حضور مستمر دارند و دیده می شوند را نمی خواهند.

وی درپیوند با نقش ماندگارش در سریال «ساختمان پزشکان» نوشت: از اول قرار نبود من این نقش را بازی کنم و دوست دیگری سر کار رفته بود که پس از مدتی پشیمان شده بود و دیگر نقش را ادامه نداد. پسر من در آن زمان ۲ ساله بود و من نمی خواستم وقت زیادی مصروف کار باشم برای همین شرط من برای پذیرش کرکتر خانم شیرزاد این بود که نباید خیلی حضور طولانی داشته باشم. دقیقا هم همین طور شد و فقط در هر قسمت ۵ یا ۶ دقیقه حضور داشتم.

شقایق دهقان زاده  4 اسفند 1357هجری خورشیدی در آلمان است.

وی در 17 سالگی و با شرکت در کورس های عروسک‌گردانی فرهنگ‌سرای امیرکبیر، قدم به عرصه‌ هنر گذاشت و دو سال بعد با یک گروه تیاتر عروسکی همکاری نمود.

او همزمان با فعالیت در بخش نمایش، به نوشتن متن برای برنامه‌ی کودک روی آورد و پس از مدتی با ایفای نقش در یک سریال برای گروه کودک قدم به عرصه‌ تصویر گذاشت.

هقان در تله‌فلم‎های «گنجینه‌ی جواهر پشته» (1390) و «شرف خانواده‌ فاضل» (1393) بازی کرده است.

سریال های طنزی چون «بیست» (1377)، «مثل زندگی» (1379)، «پاورچین» (1381)، «کوچه‌ اقاقیا» (1382)، «شب‌های برره» (1384)، «باغ مظفر» (1385)، «شب می‎گذرد» (1387)، «مرد هزارچهره» (1387)، «مسافران» (1388)، «زن‌بابا» (1389)، «ساختمان پزشکان» (1390)، «نون و ریحون» (1389)، «مسیر انحرافی» (1391)، «دزد و پلیس» (1391)، «مهرآباد» (1392)، «پژمان» (1392)، «یادداشت‎های یک زن خانه‎دار» (1393) و «سربه راه» (1393) در کارنامه‌ی هنری بانو دهقان به چشم می‌خورد.

وی همچنین در فلم‌های سینمایی «زیر نور ماه» (1379)، «سیندرلا» (1380) و «آتیش‌بازی» (1392) حضور داشته است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

چرا «شقایق دهقان» از دنیای بازیگری فاصله گرفته است؟

دانلود سریال «ساختمان پزشکان»

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر